Gå til hovedindhold

Lukkeperioden for centrene forlænges – dit medlemskab er stadig på pause

Det er en svær tid for os alle, men vi skal stå sammen og bekæmpe virussen, så vi snart kan komme i vores alles favorit centre igen. 
Efter statsministerens udmelding den 11. marts 2020 lukkede vi vores centre midlertidigt i ca. 14 dage, for at tage ansvar og passe på hinanden.  
Siden har situationen udviklet sig, og vi er nu blevet pålagt at lukningen foreløbigt forlænges frem til og med den 13. april 2020. 

Det betyder også, at vi forlænger pausen på dit medlemskab, så vi sammen kan komme stærkt tilbage efter denne svære situation. 
Du skal derfor ikke gøre noget – vi har sørget for alt det praktiske.

Vi glæder os til at se dig igen. Pas godt på dig selv og alle omkring dig.

Venlig hilsen
Urban Gym

 


 

Spørgsmål & svar

1: Hvad sker der med mit medlemskab, nu hvor I stadig holder centrene lukket?
Vi har sendt dig en mail d. 27. marts, hvor vi oplyser dig om, at lukkeperioden i vores centre forlænges og pausen på dit medlemskab forlænges tilsvarende. Det skal alt sammen helt automatisk og du skal derfor ikke foretage dig noget. 

2: Hvad med opkrævningen for april måned?
Denne udebliver helt automatisk, når du betaler via betalingskort og du skal derfor ikke foretage dig noget. Hvis dit medlemskab betales via PBS, så har vi sendt dig en særskilt mail med anvisninger om, hvordan du skal forholde dig. 

3: Hvor længe har mit fitnesscenter lukket? 
Vi blev først pålagt at holde alle vores centre lukket frem til den 30. marts, og siden til og med 13. april 2020 med risiko for, at perioden kan blive yderligere forlænget af myndighederne. Vi ved endnu ikke, hvor længe perioden præcist vil vare. Vi lover at melde ud, så snart vi ved, hvornår vi kan åbne igen. Vi glæder os til at se dig igen.

4: Jeg har ikke modtaget mail omkring forlængelse af lukkeperioden – hvad gør jeg?
Hvis du stadig d. 28. marts ikke har modtaget hverken mail (og du har tjekket din spam-mappe) eller SMS, så kan du skrive til os her, så hjælper vi dig!

5: Jeg ønsker at opsige, hvordan gør jeg det?
Det er vi rigtigt kede af at høre. Du har modtaget en mail d. 27. marts omkring forlængelse af lukkeperioden. Dit medlemskab overgår automatisk til ”pause”, hvor du ikke skal betale. 
Hvis du stadig ønsker at opsige, så kan du gøre det via kontaktformularen her!

6: Hvad sker der med dagene i marts, hvor centrene var lukket og jeg ikke kunne træne?
Du vil modtage kompensation for lukkedagene i marts (og eventuelt april), som du har betalt for. De vil stå som et indestående på dit medlemskabskonto hos os og så blive fratrukket din næste regning, når vi åbner igen og denne regning vil så blive det lavere.  

7: Hvorfor får jeg en betalingsoversigt, når I har sagt, jeg er på pause og ikke skal betale?
Vi beklager meget, hvis du har modtaget en betalingsoversigt. Det er en fejl. Vi har ikke trukket penge for april. Dit medlemskab er – som vi har skrevet – på pause.